Szkolenia z rozwoju osobistego

Jeśli chcesz spełniać swoje marzenia i realizować plany oraz cele zawodowe – wówczas szkolenia z rozwoju osobistego to doskonały wybór! Szkolenia z tego obszaru obejmują umiejętności przydatne w relacjach z ludźmi zarówno w sytuacjach zawodowych jak i prywatnych. 

Mają one na celu wzmocnienie naszych mocnych stron, rozwinięcie nowych umiejętności, poznanie nowych i skutecznych technik komunikacji z indywidualnymi osobami lub całymi zespołami pracowniczymi. Szkolenia te mają za zadanie uwydatnienie naszej wrażliwości lub wręcz przeciwnie zaakcentowanie asertywności z kontaktach międzyludzki. 

Szkolenia z tego zakresu realizujemy najczęściej - bezpośrednio na zlecenie Klienta i w formule zamkniętej. A przykładowa tematyka tych spotkań obejmuje takie zagadnienia/obszary jak:

Asertywność w miejscu pracy i nie tylko…
- trening asertywności wskazany jest wszystkim, którzy współpracują w dużym zespole, dowodzą nim i w codziennym dniu pracy spotykają się z naciskiem grupy. Dzięki szkoleniu uczestnicy rozpoznają swoje osobiste trudności dotyczące zachowań asertywnych za pomocą testów, rozmów i metod warsztatowych. Rozpoznają i określą swoje prawa osobiste, poznają zasady asertywności i prawa zachowań asertywnych. Bez większej trudności wyrażą swoje zdanie, uczucia i opinie, – które wcześniej sprawiały im trudność

Autoprezentacja - „Jak Cię widzą tak Cię piszą” powiedzenie stare, ale nadal aktualne. W dzisiejszym czasie oprócz wiedzy, zdolności, doświadczenia ważne jest, aby umieć się zaprezentować, wyróżnić, zaciekawić swoją osobą. Jak to skutecznie zrobić? Jak przygotować swoją autoprezentacje? Na co zwrócić szczególną uwagę? Jakich błędów nie popełnić? Na wszystkie te i inne pytania uzyskają Państwo odpowiedź dzięki udziale w warsztacie poświęconym temu zagadnieniu.

Efektywna komunikacja w zarządzaniu zespołem pracowniczym - kontakt z innymi ludźmi nieuchronnie wymaga kontaktu z samym sobą. Dogadać się ze sobą oraz z innymi – oto nastawienie tak zwanych kompetencji społecznych, które są nie mniej ważne niż kompetencje zawodowe, a nawet mają przed nimi pierwszeństwo. W kierowaniu zespołem nie można odnieść sukcesu, jeżeli pominie się komunikację ze współpracownikami, odpowiednią atmosferę i wzajemne zrozumienie. Wydając polecenia warto zwrócić uwagę na ton wymowy, przekaz wypowiedzi a nawet na jej budowę…

Komunikacja w zespole - umiejętność efektywnej komunikacji to niezbędne ABC w pracy z ludźmi. Ucząc się zwracać uwagę na poszczególne elementy dialogu sprawiamy, że zwykła rozmowa staje się narzędziem w osiąganiu naszych celów osobistych i zawodowych.

Osobiste zarządzanie informacją - natłok informacji, jaki do nas dociera w pracy i poza nią zwiększa się z dnia na dzień. Internet, telewizja, kilka telefonów komórkowych, radio w samochodzie i kolejne gadżety, które mają nam ułatwić życie, a wprowadzają dodatkowy szum. W takich warunkach łatwo się pogubić i stracić z oczu to, co jest dla nas naprawdę istotne. Dlatego warto nauczyć się efektywnie zarządzać informacją.

Prowadzenie spotkań i zebrań pracowniczych - szkolenie pozwala na samodzielne przygotowanie się do poprowadzenia spotkania, zebrania pracowniczego, pozwala uświadomić uczestnikom ważność i potrzebę spotkań pracowniczych, dzięki którym maja szanse dowiedzieć się nie tylko o sukcesach zespołu, ale o jego wewnętrznych trudnościach. Na spotkaniu pracowniczym można motywować pracownikowi poprzez nagradzanie, wzmacnianie i zachęcanie pracownikowi, którzy stoją gdzieś na uboczu grupy. Zebranie pracownicze jest dobrym sposobem na rozpoznanie konfliktu wewnątrzgrupowego i wspólnego sposobu rozwiązania go. Zebranie może być wykorzystywane przez menadżerów, jako sposób na poprawienie sytuacji w grupie i odpowiednie kształtowanie współpracy. Daje tez poczucie kontroli nad grupą a grupie poczucie zainteresowania ze strony przełożonego, dzięki czemu korzystnie przebiega współpraca na płaszczyźnie przełożony – podwładny.

Przywództwo i kierownictwo w zespołach pracowniczych, komunikacja i zarządzanie zespołem - rozwój wiedzy i podstawowych kompetencji z zakresu zarządzania personelem oraz praktycznych umiejętności związanych ze wszystkimi procesami zarządzania zasobami ludzkimi. Szkolenie oferuje kompendium najistotniejszych umiejętności niezbędnych dla każdego kierownika. Przedstawia istotną wiedzę koncentrując się na praktycznym ćwiczeniu i rozwijaniu umiejętności kierowniczych!

Trening interpersonalny - trening interpersonalny to niezbędny element w szkoleniu osób pracujących z grupami ludzi: pracowników HR, menagerów, trenerów biznesu. Trening pozwala na lepsze zrozumienie dynamiki pracy w grupie, poznanie różnych sposobów radzenia sobie w sytuacjach interpersonalnych, daje możliwość „poeksperymentowania” z różnymi rodzajami komunikatów i zachowań. Jesteś świetnym fachowcem w swojej dziedzinie ale, zależy Ci na lepszym zrozumieniu niektórych zachowań Twojego zespołu i swoich, poprawie relacji z ludźmi, chcesz w pewniejszy sposób reagować na konflikty, zależy Ci na efektywności pracy w grupie – przećwicz to na sobie.

W obliczu konfliktu - każdy z nas znalazł się w sytuacji konfliktowej, co z pewnością nie należy do pożądanych sytuacji w interakcji społecznej. Sytuacje konfliktowe oprócz tego, że są dla nas uczestników uciążliwe, nieprzyjemne i trudne zmuszają nas do przyjęcia pewnej postawy oraz sposobu rozwiązania tej trudnej sytuacji – wtedy mimo wszystko mamy poczucie ulgi, zrzucenie ciężaru. Każdy konflikt ma inne oblicze, inne podłoże i wymaga innego rozwiązania. Poznając przyczyny konfliktu możemy skutecznie szukać rozwiązania…

Warsztat antystresowy - skuteczne radzenie sobie ze stresem dnia codziennego to prawdziwa sztuka. Jest tyle spraw do rozwiązania, zrobienia. Stres jest jedną z „dzikich bestii” które w najbardziej niewłaściwym momencie obracają się przeciwko nam. Jeżeli oswoimy tę bestię może ona działać na naszą korzyść – informować o stanie naszego organizmu, mobilizować do wysiłku.

Zanim zaczniesz negocjować - wstęp do negocjacji - negocjujemy cały czas – w sferze osobistej i w sferze zawodowej. Zarówno negocjacje te mniejsze jak i te większe wymagają od nas przygotowania oraz zrozumienia całego procesu…

Zarządzanie a motywowanie zespołu pracowniczego - ważnym i kluczowym elementem w zarządzaniu jest motywowanie i nagradzanie pracowników. Od nas zależy czy efektywność pracy naszych podwładnych będzie szła do góry, czy zostanie zatrzymana. Każdy człowiek lubi, kiedy jego praca jest doceniana ta ocena pozytywna wpływa bardzo mocno na dalsze efekty, ma informacje zwrotną, że dobrze pracuje. Niby takie oczywiste, ale nie każdy menadżer zdaje sobie sprawę z mocy i znaczenia motywacji. Czasami wydaje nam się to oczywiste, nie widzimy sensu w wypowiadaniu swojej pozytywnej oceny. Co się stanie bez motywacji? Jakie zagrożenia niesie za sobą jej brak? Jak motywować? Jak rozpoznać indywidualne potrzeby pracownika? Zarządzanie, jako proces to nie tylko wydawanie poleceń i ich egzekwowanie, ale też poznanie swojego pracownika, rozpoznanie jego mocnych i słabych stron oraz wspólne rozwiązywanie danych problemów. Wszystkie te i wiele innych zagadnień zostanie poruszonych na oferowanym szkoleniu.

Zarządzanie emocjami - zarządzanie emocjami możemy porównać z nauką gry na instrumencie – większość z nas potrafi zagrać proste melodie, ale doskonalić swój warsztat można w nieskończoność…

Uwaga – na życzenie Klienta przygotujemy szkolenia również z innych zagadnień i zakresów tematycznych - zapraszamy do kontaktu!

import_contacts
import_contacts
import_contacts
volunteer_activism
volunteer_activism
volunteer_activism