Szkolenia dla firm i biznesu

Ich priorytetowym celem jest zdobycie lub podniesienie kompetencji oraz odpowiedniego doświadczenia, a docelowo zdobycie wyższej pozycji w firmie. Jednocześnie nowoczesne instytucje i przedsiębiorstwa zdają sobie sprawę, że proces kształcenia i rozwoju kadr, to bardzo ważna inwestycja przyczyniająca się do osiągnięcia ostatecznego sukcesu finansowego całej Firmy.

Dlatego wszędzie tam gdzie ważny jest spektakularny wzrost sprzedaży, jakościowo dobry system zarządzania nie tylko personelem, ale przede wszystkimi samym procesem produkcyjnym – oferujemy nasze szkolenia zorientowane na sukces i maksymalnie szybki dynamiczny rozwój.

Szkolenia z tego zakresu realizujemy najczęściej bezpośrednio na zlecenie Klienta i w formule zamkniętej.; a przykładowa tematyka tych spotkań obejmuje takie zagadnienia jak:

Doskonalenie umiejętności kadry kierowniczej średniego szczebla
- być kierownikiem to zadanie trudne... Umiejętne zarządzanie całym zespołem, wdrażanie nowych projektów organizacyjnych i marketingowych - to nie lada wyzwanie... Jak stać się charyzmatycznym i skutecznym przywódcą? Tego dowiecie się Państwo na naszym szkoleniu.

Doskonałe negocjacje na co dzień - negocjacje to gra psychologiczna - każdy twój ruch podczas partii gry w negocjacje wywołuje określony ruch przeciwnika. To jak posunięcia na szachownicy. Negocjacje to przede wszystkim sposób porozumienia się i proces wzajemnego poszukiwania rozwiązania, które satysfakcjonowałoby zaangażowane w nie strony

Etykieta w biznesiektóż z nas nie doświadczył sytuacji, kiedy mimo całego naszego zaangażowania i starań działo się tak, że nie wiedzieliśmy jak się zachować w nowej sytuacji i co zrobić z nowopoznanymi ludźmi? Albo też zwyczajnie nie mieliśmy świadomości naszego nieodpowiedniego zachowania, stroju? Jest niezwykle ważne, aby nie tylko poznać zasady rządzące etykietą, ale również stosować je. Dlaczego? Bo to sprzyja rozwojowi nas samych, wzmocnieniu nas, lepszemu samopoczuciu w sytuacjach biznesowych

Feedbackmotywująca funkcja udzielania informacji zwrotnej - jak konstruktywnie chwalić i ganić pracownika? Jak udzielać informacji zwrotnej pracownikowi na temat efektów jego pracy, aby wzrosła jego motywacja? Jak zrobić to grzecznie i elegancko, ale jednocześnie w sposób bezpośredni i zrozumiały

Jak zbudować doskonały zespół i funkcjonować w nim? - "Co dwie głowy, to nie jedna" - powiedzenie stare, ale jakże prawdziwe. Zgrany, dynamiczny zespół, dążący do jednego celu to podstawa sukcesu wszelkich działań podejmowanych w Państwa firmie.

Negocjacje menedżerskie - minimum użytecznej bazy teoretycznej i maksimum warsztatowej praktyki - scenki, gry negocjacyjne, - to nasz przepis na dynamiczny rozwój kompetencji negocjacyjnych, tak aby korzyści były widoczne w praktyce, a nie tylko na papierze.

Nowoczesny menedżer - sprawny, efektywny menedżer, do tego jeszcze strateg, przywódca – na tym stanowisku umiejętności komunikacyjne, odporność na stres to cechy niezbędne, jednakże nie zawsze są to predyspozycje wrodzone i nie każdy je posiada. Na szczęście bardzo wiele można się nauczyć i wyćwiczyć, a na naukę nigdy nie jest za późno!

Organizacja pracy i wyznaczanie celów - zła organizacja pracy powoduje, że cele wydają się odległe i nieosiągalne. Wyznaczanie celów zbyt ambitnych lub zbyt prostych zniechęca do pracy. Jak zatem dobrze zaplanować pracę i ustalić priorytety, aby niemożliwe stało się możliwe!

Profesjonalna obsługa Klienta - profesjonalna obsługa klienta to w dzisiejszych czasach obowiązek i droga do budowania owocnych relacji z klientem, który zadowolony z obsługi zawsze wróci, a nawet poleci.

Profesjonalna obsługa Klienta przez telefon - przez telefon rozmawia każdy z nas - ale profesjonalna obsługa klienta to zupełnie inna rzecz, niż niezobowiązująca rozmowa z przyjaciółką. Na naszym szkoleniu dowiesz się jak rozpocząć i zakończyć rozmowę, w jaki sposób pomóc klientowi.

Profesjonalna sekretarka / asystent menedżeraz profesjonalną sekretarką jest jak z żoną - jest szyją, która kręci głową szefa. Profesjonalna sekretarka - asystentka musi wiedzieć: co, jak, gdzie, na kiedy. Często niedoceniana, bohaterka kawałów i stereotypów jest obecnie najbardziej poszukiwanym "towarem" na rynku pracy.

Prowadzenie prezentacji i autoprezentacji - każda sytuacja, w której poznajemy nowych ludzi jest poniekąd autoprezentacją. Jak korzystnie się zaprezentować, w jaki sposób opowiadać o sobie tak, aby było to spójne z naszym wyglądem- tego właśnie dowiesz się na naszym szkoleniu

Reprezentant firmpierwsze spotkanie z reprezentantem firmy jest wizytówką wystawioną całej korporacji.

Sztuka sprzedaży z zastosowaniem technik NLP - umiejętności sprzedażowe to kompetencje potrzebne nie tylko w sprzedaży, ale przede wszystkim w codziennym życiu. Każdy z nas często spotyka się z potrzebą przekonania kogoś do swojej racji bądź do jakiegoś pomysłu. Prawie każda sytuacja, w której przekonujemy jest po prosu „sprzedawaniem” pewnych idei.

Techniki obsługi Klienta - technika to umiejętność bądź sposób wykonywania określonych czynności pozwalających na opanowanie kunsztu w danej dziedzinie. Na naszym szkoleniu dowiesz się jakie techniki obsługi klienta istnieją i jak dzięki ich zastosowaniu uniknąć licznych pułapek czyhających w bezpośrednich kontaktach z klientami. Zostań mistrzem w obsłudze Klienta

Techniki twórczego rozwiązywania problemów - znaczenia twórczego myślenia w skutecznym zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem nikomu dziś nie trzeba tłumaczyć. Doskonalenie technik kreatywnego tworzenia strategii to obowiązek każdego pracownika firmy, tym bardziej, że umiejętności te są przydatne także w naszym codziennym życiu

Trening menedżerski - trening to długotrwały proces wymagający wysiłku, często przynoszący zdumiewające efekty. Podobnie jest z treningiem menedżerskim - im więcej ćwiczysz, tym więcej osiągasz i tym skuteczniej zarządzasz swoim zespołem.

Warsztat profesjonalnego sprzedawcy - dzień z życia handlowca i jego codzienne dylematy opierają się na skutecznej, możliwie największej sprzedaży. My wiemy jak sprawić, aby żaden dzień profesjonalnego sprzedawcy nie był stracony. Porządny warsztat, opanowane techniki sprzedaży oraz elementarne zasady etykiety biznesowej to niezbędne cechy każdego handlowca.

Wystąpienia publiczne - jak przed publicznym wystąpieniem przełamać strach i przezwyciężyć tremę? Jak dobrze się przygotować do prezentacji i w efekcie mówić tak, aby wszyscy obecni nas słuchali? Sama wiedza w danym temacie nie wystarczy - na udane wystąpienie składa się wiele czynników

Zarządzanie czasem i ergonomia pracy - doba ma tylko 24 godziny - to fakt, z którym mierzymy się każdego dnia. A zdanie: nie mam czasu, jest najczęstszym po "dzień dobry" stwierdzeniem. Aby zdobyć równowagę pomiędzy życiem zawodowym, a życiem osobistym trzeba nauczyć się zarządzać czasem, tak aby nie przeciekał nam on przez palce.

Zarządzanie przedsiębiorstwem - jak sprawnie zarządzać przedsiębiorstwem zarówno w okresie dynamicznego rozwoju, jak i kryzysu. W jaki sposób dostosowywać się do zmiennych warunków otoczenia. Jak badać i analizować rynek, jak zarządzać relacjami partnerskimi przedsiębiorstwa wraz z innymi podmiotami rynku – to pytania na które powinien znać odpowiedź właściciel i menager każdego przedsiębiorstwa

Uwaga – na życzenie Klienta przygotujemy szkolenia również z innych zagadnień i zakresów tematycznych - zapraszamy do kontaktu!


import_contacts
import_contacts
import_contacts
volunteer_activism
volunteer_activism
volunteer_activism